К основному контенту
РЕФЛЕКСІЯ. МОДУЛЬ 4
У цьому модулі я обговорила з іншими учасниками Основні запитання, ознайомилася з поняттям формуючого оцінювання та прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів, створила план оцінювання учнів, створила документ для оцінювання навчальних потреб учнів. Також я розробила презентацію про основні ідеї вивчення теми.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

РЕФЛЕКСІЯ. МОДУЛЬ 2 Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі. До переваг можна віднести заохочення учнів до пошуку, проведення досліджень у навчальній діяльності, учні несуть більшу відповідальність за виконання завдань ніж під час виконання традиційних вправ і завдань, учні ровивають складніші навички: мислення вищих рівнів, вирішення проблем. Також учні отрімюють даступ до  більш широкого спектру можливостей у процесі навчання. 
РЕФЛЕКСІЯ. МОДУЛЬ 10 У цьому модулі я розглянула стратегії постановки запитань задля розвитку та навчання учнів, створила документи для фасилітації, інструктивні документи, план впровадження проектів та оцінила створене Портфоліо за критеріями оцінювання.