К основному контенту
РЕФЛЕКСІЯ. МОДУЛЬ 7-8
Цей модуль допоміг мені визначити стратегії, які дозволять учням адаптуватися до навчання за методом проектів та в навчальному середовищі, спрямованому на розвиток учнів, створити приклад учнівської роботи (публікації, презентації, вікі-статті або блоґу) для демонстрації виконання учнями проекту, проаналізувати на основі контрольного списку власну діяльність щодо оцінювання процесу і результатів навчання учнів, продумати причини появи труднощів при залученні учнів до процесу оцінювання та шляхи їх подолання і розробити форму оцінювання створеного прикладу учнівської роботи.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

РЕФЛЕКСІЯ. МОДУЛЬ 2 Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі. До переваг можна віднести заохочення учнів до пошуку, проведення досліджень у навчальній діяльності, учні несуть більшу відповідальність за виконання завдань ніж під час виконання традиційних вправ і завдань, учні ровивають складніші навички: мислення вищих рівнів, вирішення проблем. Також учні отрімюють даступ до  більш широкого спектру можливостей у процесі навчання. 
РЕФЛЕКСІЯ. МОДУЛЬ 9 Цей модуль допоміг меня продумати стратегії для здійснення диференційованого навчання, створити інструмент оцінювання для заохочення учнів до самоспрямов аності в навчаннію Також описати у блозі свої думки та враження щодо навчання за модулем та оцінити себе як організатора процесу навчання в класі, де учень знаходиться в центрі навчального процесу.
РЕФЛЕКСІЯ. МОДУЛЬ 4 У цьому модулі я обговорила з іншими учасниками Основні запитання, ознайомилася з поняттям формуючого оцінювання та прикладами інструментів та методів оцінювання навчальних потреб учнів, створила план оцінювання учнів, створила документ для оцінювання навчальних потреб учнів. Також я розробила презентацію про основні ідеї вивчення теми.